Ripley is here!

Det var en gång en matte som sökte efter en ny hund. Den skulle gå att träna med, men inte vara hyperkrävande. Upprättstående öron, men minimal pälsvård. Framåt och nyfiken, men förig och lättstyrd.

Matten sökte igenom alla SKKs rasgrupper i jakt på den perfekta rasen. Efter en stund såg hon black & tan-ljuset!

Ripley är en lancashire heeler som spenderar sin tid med tuggben, inkallningsträning och lekar. Just nu jobbar vi hårt på rumsrenheten.

5 responses to “Ripley is here!

  1. heffaklumpens

    Halloj – jag blev så glad över din kommentar i min blogg 😀 Kul att du har en fnatte-heeler 🙂 Massor med bilder vill jag se 😉

    Min lilla fnutt är ju 7,5 månad nu och började löpa häromdagen. Lite seg, lite splittrad men det är ju mycket som händer i kroppen nu 🙂

    pst: rumsrenheten är lite på vissa individer i rasen lite trög har jag märkt (jag är bortskämd med mina torra shar-peibebisar). Mini är inte helt 100% säker ännu, utan har en fäll hon fortfarande kan pinka på ibland. men det ska väl ge sig framöver 🙂

  2. AK

    Roligt! Bästa rasen! Hör av dig om Ripley vill leka med farbror B

  3. toktassarna

    Åh vad roligt att se dig igen, har tänkt på dig då och då!

    /Noomi från AoH

  4. Roligt att du är tillbaka 🙂 Heelers är verkligen härliga hundar.

  5. Jessica &Gonzo

    Gott att se dig igen. Hoppas allt är bra. Lekfarbror i form av två-årig flatthane finnes.*Kram*

Kommentera

